czcionka: Zmiana wielkości czcionek Zmiana wielkości czcionek Zmiana wielkości czcionek
kontrast: A A
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

 Strona:  1  
Pedagog szkolny
2022-11-21
aaaa_(1669063799).jpg

Czym zajmuje się pedagog szkolny?
Dorota Dziubek

Przede wszystkim stara się pomagać uczniom w rozwiązywaniu ich różnorodnych  problemów takich jak: kłopoty w nauce, problemy w klasie, inne problemy związane ze szkołą i w domu.
Ponadto szuka przyczyn kłopotów w nauce u danego ucznia; prowadzi lekcje i  zajęcia warsztatowe; przeprowadza rozmowy indywidualne i grupowe z uczniami, rodzicami, nauczycielami; wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli w trudnych sytuacjach;
organizuje zajęcia z zakresu profilaktyki oraz wiele innych działań związanych z codziennymi sytuacjami szkolnymi.


Psycholog - Pedagog specjalny
2022-11-21
backtoschool_(1669063424).jpg

Zadania i metody pracy psychologa - pedagoga specjalnego
Dominika Masiorek

Specyfika pracy na stanowisku Psychologa - Pedagoga specjalnego w szkole polega na dużej różnorodności podejmowanych działań w celu zapewnienia właściwej pomocy pedagogiczno – psychologicznej dla uczniów, rodziców oraz nauczycieli. Zajmuje się wspieraniem rozwoju i edukacji uczniów, udzielaniem porad, konsultacji oraz realizacją zajęć specjalistycznych. Zadania podejmowane przez psychologa i pedagoga mają charakter diagnostyczny, terapeutyczny,
psychoedukacyjny, wychowawczy, profilaktyczny, interwencyjny oraz mediacyjny. Wspólnym celem wszystkich tych zadań jest budowanie dobrych relacji w szkole.


Godziny pracy Psychologa - Pedagoga specjalnego
Poniedziałek:
7.30 – 14.00
Środa:
7.30 – 11.00
Czwartek:
7.30 – 11.00
Piątek:
7.30 – 17.00

Logopeda
2022-11-21
logopeda_(1669062981).jpg

Zadania i metody pracy logopedy szkolnego
Justyna Semmler Franc: 


Zajmuję się diagnozowaniem, stymulacją rozwoju mowy, profilaktyką oraz terapią zaburzeń mowy. Chętnie pomogę w rozwiązaniu problemów związanych z wypowiadaniem się, artykulacją i jakością wypowiedzi. Zajęcia prowadzę w formie zabaw w grupach przedszkolnych, w starszych klasach wprowadzam papierowe jak i wirtualne karty pracy oraz gry. Często w terapii towarzyszy ruch ale podstawą całej pracy jest prawidłowa praca aparatu artykulacyjnego, prawidłowa pozycja spoczynkowa języka, prawidłowe połykanie oraz prawidłowy tor oddechowy. Na terapię składa się wiele czynników jednak fundamentalny czynnik to współpraca.


Godz. pracy:
Poniedziałek 11.40-12.40
Wtorek 11.40-14.00
Środa 10.50-12.20
Czwartek 8.50-10.20
Piątek 9.00-9.30, 11.45-14.30

 liczba odwiedzin: 1468099      online: 1