Procedury i regulaminy
2022-09-01
pliki do pobrania:
- Regulamin wycieczek szkolnych
- Regulamin Samorządu Uczniowskiego
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin odwozów
- Regulamin Biblioteki Szkolnej
- Procedury bezpieczeństwa - COVID 19 - 1.09.2020
- Procedury usprawiedliwiania nieobecności i zwalniania uczniów z zajęć dydaktycznych
- Procedura zwalniania ucznia z zajęć wychowania fizycznego
- Załącznik nr 9 do PUPP-P - zgoda na udział dziecka w zajęciach rozwijających uzdolnienia
- Załącznik nr 8 do PUPP-P - zgoda na udział dziecka w zajęciach rozwijających kompetencje emocjonalno - społeczne
- Załącznik nr 7 do PUPP-P - zgoda na udział dziecka w zajęciach logopedycznych
- Załącznik nr 6 do PUPP-P - zgoda na udział dziecka w zajęciach rewalidacyjnych
- Załącznik nr 5 do PUPP-P - wniosek o objęcie ucznia pp-p
- Załącznik nr 4 do PUPP-P - zgoda rodziców na udział w zajęciach w ramach pp-p
- Załącznik nr 3 do PUPP-P - informacja dla rodziców o ustalonych formach pp-p
- Załącznik nr 2 do PUPP-P - rezygnacja z udziału w zajęciach w ramach pp-p
- Załącznik nr 1 do PUPP-P - zgoda na udział w zajęciach korekcyjno - kompensacyjnych
- Procedura udzielania PP-P w ZSPiP w Kopanicy

















